Nationaal Archief. Collectie, tentoonstellingen en activiteiten

Doe mee aan de kwaliteitsmonitor dienstverlening 2013


Den Haag

Ook dit jaar doet het Nationaal Archief weer mee met het klantentevredenheidsonderzoek de ‘Kwaliteitsmonitor dienstverlening 2013’. Via deze online enquête kunt u uw mening laten horen over de dienstverlening van het Nationaal Archief. De kwaliteitsmonitor is ontwikkeld door de Branchevereniging Archieven in Nederland (BRAIN) voor Nederlandse archiefinstellingen en wordt elke 2 jaar gehouden.

Laat uw mening horen!

Hoe toegankelijk is de studiezaal? Hoe gebruiksvriendelijke is de website? De vragen van de enquête hebben betrekking op alle aspecten van de fysieke en digitale dienstverlening. Daardoor geven uw antwoorden het Nationaal Archief een belangrijke indicatie voor zijn service. Bovendien bieden de resultaten van de kwaliteitsmonitor handvatten voor het verbeteren van de dienstverlening.

Ga naar de vragenlijst

Het invullen van de vragenlijst kost hooguit 10 minuten. De antwoorden van de enquête worden volledig anoniem verwerkt.
U kunt de vragenlijst invullen tot 30 november.

Ga naar de online vragenlijst.

Uitgebreid
Zoek in collecties
Zoek in